Skralt…

…om blogginlägg på sista tiden.

Vet inte riktigt varför – annat än för att jag jobbat en del, och varit riktigt trött varenda kväll. Ibland sådär jobbigt trött, så att jag knappt orkat hålla mig vaken ens till nio på kvällen.

Har egentligen inte mycket att skriva om, mest för att jag ju inte gjort nånting annat än att jobba. Men några bilder kan jag ju dela med mig av…som till exempel denna tvättråds-lapp, som satt på några kläder jag tryckte sponsorloggor på häromdagen:

Eller varför inte ett slående bevis på att jag jobbar hårt (typ, i alla fall):

Åsså måste jag ju dela med mig av en filmposter, The LOO-style!

4 thoughts on “Skralt…

  1. Som alltid kul bilder. Speciellt tvättrådet 🙂

    Bilden på dig på jobbet påminner om när du skulle ta bort min gamla matta 😉

    The Loo blir alltid en favvis!

  2. HAHAHA!!! Underbar filmposter! 😀

    Fredrik har en liknande tvättrådslapp i sin vintermössa (det är skönt – då slipper man fundera på när man ska förflytta den till tvätt-trumman ;))

    Jobba på och ha KUL på jobbet (inte slita ut dig) 🙂 🙂 🙂

    Kraaaaaam!

Leave a Reply

