Feelin’ like…CRAP!

Vet inte vad det är…

-För mycket sol…

-Morgonens joggingtur i 30+ och skyhög luftfuktighet…

-Gårdagens timslånga ansiktsmassage…

…men jag mår riktigt mycket skit just nu!
Känner mig trött i hela kroppen. Kanske är febrig (men det är svårt att avgöra, jag är stekhet mestadels av tiden), har ont i…i..i….. överallt!
Gjorde tidig kväll ikväll, har precis tryckt i mig ett par alvedon och kommer antagligen slockna innan klockan ens hunnit bli 21.00. Förhoppningsvis känns det bättre imorgon – annars kommer det bli en lång dag, antagligen mestadels på hotellet.

Men bortsett från dagens låga varv, så har resten av Samnui-vistelsen gått…ganska långsamt till väga den också.🙂 Har mest badat i pool/hav och degat runt.

-Orkar verkligen inte skriva mer just nu.
Nattinatt.

2 thoughts on “Feelin’ like…CRAP!

  1. Krya på dig.Jag kan förstå problemet…feber i 30 graders luftvärme. Här är det bara 10-15 grader så passa på och NJUT. / Marita

Leave a Reply

