30 timmar vemod…

Igår åt jag lunch på Restaurang Kingston här i Lamai – och blev riktigt jäkla dålig! Givetvis tog det ett tag innan detta visade sig, så jag hann vara ute med Blomströmarna på pubem ‘Shamrock’ och äta en brakmiddag samt dricka 3 pints….innan jag var tvungen att börja släppa ut allt jag stoppat i mig från lunch och framåt.

Har mått brutalt skitdåligt nästan hela dagen. Just nu mår jag “bara” lite dåligt.

Har ingen större lust att skriva så mycket mer, men måste ändå säga att jag just nu hoppas att detta går över innan imorgon – eftersom jag då ska flyga hem igen, och att under 30 timmar ta fyra olika plan över halva jorden samtidigt som man mår som skit är inget jag har lust att uppleva.

-Vi ses snart, Sverige!

3 thoughts on “30 timmar vemod…

  1. Men det var då själva den vilken “sjukresa” du varit på Finns det inget slut på eländet? Nu hade du behövt lite Fernet Branca! Hoppas du hinner bli bättre så att din långa resa hem inte blir alltför jävlig!
    Kram på dig!

    • Ja, den här gången har det inte varit roligt varje dag…🙂
      Men det verkar tacksamt nog ha gett med sig och jag ska nu äta frukost (som jag räknar med att få behålla), efter det blir det ett sista dopp i havet innan det är dags att samla ihop sig och ge sig iväg mot flygplatsen.

  2. Hoppas resan gick bra och att du fick sitta hyggligt bekvämt på flyget från Doha till Arlanda så du kunde sova lite. Saknar dig!

Leave a Reply

