PIERCINGSMYCKEN TILL ALLA!

Piercingsmycken har nära nog NOLL i andrahandsvärde, om man inte äger en autoklav såklart (och det gör man ju…NOT!). Så nu när jag plockar och rensar här hemma så inser jag att jag sparat nästan vartenda ett av de piercingsmycken jag någonsin köpt – och det tar emot att kasta dem! Det är ju liksom inget fel på dem.

Så, jag SKÄNKER härmed bort de noggrant rengjorda (men inte steriliserade) smycken jag inte längre vill ha kvar.

Om någon är intresserad av något/någon av nedanstående, så skicka ett mail, skriv en kommentar eller meddela mig på annat sätt.

PS1; Jag skickar dem såklart gärna, men då får du betala portot.

PS2; Det som finns är det som syns på bild, är det bara ett smycke på bilden så har jag antagligen tappat det andra och då finns det alltså bara ett (betydligt vanligare än man kan tro, jag har piercingsmycken liggandes på havsbotten i Tunisien, i ett poolfilter på Kreta samt i bägge ändarna av Nydalasjön).

Here we go:

10 thoughts on “PIERCINGSMYCKEN TILL ALLA!

  1. Tar gärna de svarta 22mm med nitar andra raden uppifrån i mitten ,och den längst ner till vänster i natur material med silverinlägg

    • “Mittenraden längst till vänster” gissar jag är alla de där i stål som är 22mm…
      Har hursomhelst lagt undan allt det du ville ha, Linn, och har även skickat mail till dig alldeles nyss.

Leave a Reply

