S-E-M-E-S-T-E-R

Äntligen är helvetesperioden slut… (tänkte först skriva ‘helvetesveckorna’, sedan ändrade jag till ‘helvetesmånaden’, men insåg att kaoset på jobbet nog pågått betydligt längre än så).

Fick i alla fall till syvende och sist tid över att städa i det dammiga rövhål som var tryckeriet. Kändes så otroligt skönt att få torka av överallt – för det KAN ju inte vara sanitärt att befinna sig i en lokal som är helt inbäddad i damm, och det är dessutom ganska pinsamt de gånger kunder kommer in i lokalen och alltså kan se hur skitigt vi har det där vi trycker de kläder de betalar för…

Nåväl, jag överlevde kaoset.
Hann till och med klämma in ett besök på årets Wheels (premiär för mig!) och bilder därifrån finns längst ner i bloggen.

Just nu sitter jag näck i soffan, har varit vaken sedan strax innan fem i morse – vaknade till och kunde sedan inte somna om – och ska snart ta en dusch, raka mig och i allmänhet göra mig så presentabel som möjligt! Efter det blir det bilåkning till Lövås, där jag ska försöka att inte få panik inför premissen att på en och samma gång presenteras för trettio (30!) av Maritas släktingar…

Efter helgen blir det lite tvätta och lite packa, och sedan bär det iväg söderut! Närmare bestämt till Paris!
Fyra dagar ska vi spendera i den stora staden, insupa atmosfär, åka upp i Eiffeltornet, äta gott samt försöka undvika lokalbefolkningen. Sedan åker vi tillbaka hem igen, men stannar upp en vecka i Kungliga Hufvdstaden, där vi ska umgås med mamsingen samt  med systeryster och hela hennes familj – jag saknar dem alla så OTROLIGT mycket!!!
Särskilt den här killen:

Cloudy, with a chance of Pirates!

Nåväl, nog om allt detta (jag måste ändå hoppa in i duschen nu).
Men först, som utlovat:

WHEELS 2013

 

3 thoughts on “S-E-M-E-S-T-E-R

  1. Ha en skön, underbar, trevlig, rolig och avkopplande ledighet. Vi längtar massor efter dig/er.

    Vilka häftiga bilar. Min favorit är den lilla “bullen” 3e bilden och min bästa färg, den turkosa, 5e bilden fr slutet. En kombo av dessa och jag skulle synas🙂

    Välkomna yill Stockholm!!!

Leave a Reply

